© copyright s.v.Tivoli

Vacatures

Van bardienst draaien, training geven, besturen,  schilderwerk, schoonmaken van kleedkamers tot het organiseren van activiteiten, voor het uitvoeren van al deze activiteiten is een vereniging afhankelijk van zijn vrijwilligers. Zegt u “Ik wil ook wel iets doen voor de vereniging” laat het ons dan weten of reageer op de vacature(s). Wilt u weten wat de onderstaande functie inhoudt klik dan op de groene Info-knop.

Aanmelden of voor meer info kunt u contact opnemen met Leny Sanders tel.

0618791580.

Geplaatst:23-04-2014 Voorzitter Voor het volgende seizoen zoeken we nieuwe voorzitter. De huidige voorzitter Dre Renneberg vond het na 12 jaar (niet aaneengesloten) voorzitterschap het wel welletjes.
Clubinfo Clubinfo
Geplaatst:23-04-2014 Hoofd sponsorcommissie Wie vindt het leuk om het sponsorgebeuren weer in de steigers te zetten en nieuwe sponsors te zoeken  voor ons clubje en zodoende ook het hoofdbestuur compleet te maken.
Geplaatst:23-04-2014 Reserve Terreinchef Voor het volgende seizoen zoeken we een Reserve terreinchef die kan invallen als de reguliere (Rene) niet kan en eventueel voor de maandag, maar dat is nog niet zeker.
Geplaatst: 13-10-2014 We zoeken nog steeds naar: Hoofd Seniorenzaken Wedstrijdcoordinator zondag Mederker sponsorzaken Coordinator Gebouwen & Accomodatie Medewerker Geb & Accomm. Kantinemedewerkers Vice voorzitter